Pojkar på väg

Vi var ute på en strandrunda, hustrun och jag. Min stora tunga kamera tilldrog sig verdbörligt intresse och de båda grabbarna ville vara med på bild. Jodå, det gick för sig. Nu blev jag precis påmind om mitt löfte, att lägga ut Adam och Linus. Så var så goda:



Så trevliga grabbar det finns. Ursäkta att publiceringen kom lite sent.

På vägen passerade vi bostadskön. Det kan vara trångt om saligheten i dessa tider. Men inte kan väl alla bo i ett bo?



Duvan sitter och väntar på sin partner. Tåligt och värdigt. En prydnad för sin art.



Hemma i fontänen var det badkalas som vanligt. Fast oftast är det råkorna som blöter ner sig. Nu var det sädesärlan som behövde svalka sig:





Jag tror jag fick vatten i örat ...






Det var skönt med en kall avrivning!

Kommentarer
Postat av: Emily Johansson

Vilka fina bilder du tar pappa! Du borde samla alla bilder och dina komentarer i en bok :)

2011-05-22 @ 22:54:23
Postat av: Hans

Hej Emily!

Det var snällt sagt. Fotoindustrin har redan banat vägen för detta; man samlar ihop lite bilder, skickar dem över nätet och ber att få dem som en bok - vips är det klart för flerhundrafemtio kronor. Du minns mammans födelsedagspresent härom året? Om jag blir rik kan man fylla en hylla.

Pappsen

2011-05-23 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback