Nu är det snart min tur

En av dessa segt lång skoldagar. Ikväll är det för tredje gången utvecklingssamtal. I torsdags kom två, igår tio minus  två, idag två. Fast jag får gjort en massa pappersarbete och det är bra. Hela upplysningen och romantiken med sitt grupparbetsmaterial är framtaget - så sparar vi tid. Och så får jag ju se Halland i kvällsljus. Bara det!

Det kostar bara 247:- med Ryanair till Madrid och en spänn att komma hem igen (plus lite skatter). Det är betydligt dyrare till Stockholm med SJ. Vi ska dit i helgen och gå på teater, Dödsdansen. Nästa vecka ska Lilia till Madrid fvb till Teneriffa. Via Stockholm igen och det gick visste inte att ändra på. Egentligen skulle jag ta Ryan till Madrid för att vinka av henne.Men det blir lite svårt eftersom jag ska köra till Stockholm igen (!). Rena dödsdansen! Jag undrar vad Ryanair gör med enkronan ... faktiskt. Den kunde väl kvitta.



Kommentarer
Postat av: Amanda Haggren

Hej Hans! Det var riktigt kul att läsa din blogg. även om jag skumma igenom mycket och titta mer på de fina bilderna på fåglarna. imponerande att du har kunnat ta så fina bilder. när jag försöker ta bild på fåglar blir det ofta suddigt. Men du är la en sån där expert ;) ha det bra /Amanda Haggren

2007-04-18 @ 23:32:34
Postat av: Anonym

Hej Amanda!
Kul att du gillar fågelbilder. Jag är tokig i att fota fåglar. Men det handlar om att ha rätt grejer, då behöver man inte vara expert. Ha det!
Hans

2007-04-19 @ 15:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback